SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kabaret na żywo 2” hitem, Polsat zyskał 320 tys. widzów

Drugi sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 2,32 mln osób, o 320 tys. widzów więcej niż „Tylko muzykę” pokazywaną w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie emisji formatu był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 30,05 mln zł.

Article

„Kabaret na żywo 2” na antenie Polsatu pokazywany był w niedziele o godz. 20.05, w okresie od 5 marca do 21 maja br. Średnia widownia programu wyniosła 2,32 mln osób, co przełożyło się na 14,73 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów miał pierwszy odcinek programu, który śledziło 2,64 mln osób.

Dla porównania, nadawana rok temu jedenasta edycja „Tylko muzyki” gromadziła średnio 2 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił 12,66 proc. udziału w 4+ i 12,60 proc. w 16-49. Oznacza, że kabaretowy program w swoim paśmie zyskał 320 tys. oglądających.

Z kolei pierwsze trzy odcinki premierowej edycji „Kabaretu na żywo” śledziło 2,31 mln osób, co przełożyło się na 14,02 proc. udziału w 4+, 14,32 proc. w 16-49 oraz 14,94 proc. w 16-59.

Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 2” zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był TVN z udziałem na poziomie 13,03 proc., nadający w tym czasie reality-show „MasterChef Junior” i filmy fabularne. Trzecia była TVP1 (12,24 proc.; prognoza pogody, „Wojenne dziewczyny” i „Młodzi lekarze”), a czwarta - TVP2 (4,33 proc.; programy kabaretowe i filmy).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej16-59. Z kolei w grupie 16-49 Polsat przegrał z TVN.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji kabaretowego cyklu wyniosły 30,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów)..

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.

Od 2011 roku w niedzielnym paśmie po godz. 20.00 Polsat emitował talent-show „Tylko muzyka. Must be the music”. W czerwcu br., po jedenastu edycjach, Polsat podjął decyzję o zdjęciu show z anteny. Jak podkreślał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu, show być może wróci na antenę w przyszłości.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 11,17 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kabaret na żywo 2” hitem, Polsat zyskał 320 tys. widzów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciek
W skrócie można powiedzieć, że kabarety zawsze były świetną pozycją w Polsacie i innych kanałach spod znaczków Polsatu.
9 8
odpowiedź
User
Andrzej
Ooo a gdzie podziali się nasi hejterzy Polsatu? Co?! Ból tyłka że Polsat był liderem w niedzielę?
9 8
odpowiedź
User
Zdzichu
Gratuluję wyniku choć wg mnie obecna scena kabaretowa jest poniżej krytyki z małymi wyjątkami. I nie jestem fanem Pietrzaka i PiSu.
9 8
odpowiedź
User
Arek
Nie jest tak źle z tym polskim kabaretem. Jest się z czego pośmiać, są perełki. I Polsat to wszystko ładnie wyłapuje i pokazuje. A dzięki temu oglądalność rośnie!
8 8
odpowiedź
User
Woj
Polsat i Kabaret przez duże K to dobre połączenie. Kolejny raz się o tym można było przekonać. A jak się jeszcze doda dzień kabaretowy w Sopocie do tego, to trzeba skonstatować, że trudno o lepszą porcję kabaretów niż ma Polsat.
8 8
odpowiedź