SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kalczyńska, Żak, Sokołowska, Chruściel i Karpińska w kampanii „Piękna bo Zdrowa” (wideo)

Ruszyła ósma edycja kampanii społecznej „Piękna bo Zdrowa” promującej profilaktyczne badania ginekologiczne. W akcji, organizowanej przez Kwiat Kobiecości, oprócz prezes tej organizacji Idy Karpińskiej występują Katarzyna Żak, Anita Sokołowska, Paulina Chruściel i Anna Kalczyńska.

Article

Tegoroczna kampania jest prowadzona pod hasłem „Wpadnij na przegląd do ginekologa”, stanowiącym nawiązanie do koncepcji przeglądu samochodowego. Taki przekaz ma podkreślać, że skoro dbamy o swoje bezpieczeństwo, robiąc coroczny przegląd, to powinnyśmy zadbać również o siebie i nasze życie. Na plakacie i w spocie ambasadorki akcji jadą stylowym Fiatem 500 cabrio na przegląd do ginekologa.

Jak wynika z tegorocznych badań zrealizowanych na potrzeby kampanii przez IQS, kobiety mają wysoką świadomość konieczności wykonywania badań cytologicznych, ale nadal zbyt okazjonalnie je wykonują. Co trzecia Polka wykonuje je rzadziej niż raz na dwa lata. Tymczasem podobnie jak w wielu przypadkach nowotworowych, rak szyjki macicy daje zdecydowane objawy dopiero w zaawansowanym stadium, więc tylko regularne badania ginekologiczne mogą pomóc we wczesnym wykryciu problemu. Dlatego tegoroczna odsłona kampanii „Piękna bo Zdrowa” przekonuje kobiety, aby nie odkładać badań na później i wpadać z przyjaciółkami nie tylko do znajomych, lecz także do ginekologa.

W ramach akcji przekazanych zostanie 4,7 tys. kuponów na badanie cytologiczne oraz vouchery z 30-procentową zniżką na konsultację ginekologiczną, HPV met. PCR, USG ginekologiczne, USG piersi. Można będzie je zrealizować w placówkach medycznych firmy Polmed w całej Polsce.

Spot promujący kampanię emitowany będzie we wszystkich kinach sieci Helios w ramach wydarzenia „Kino Kobiet”, na ekranach Move Media w sieci sklepów Tesco, na nośnikach HealthTV w przychodniach m.in. Euro Medic, Scanmed, Swissmed, CenterMed i Polmed, na nośnikach Benefit TV w klubach fitness w całym kraju, na nośnikach Lokal Media w sieci sklepów Piotr i Paweł oraz Intermarche, w telewizji interaktywnej Style in Touch na 9-calowych tabletach w prestiżowych salonach, na nośnikach TV Student na uczelniach wyższych, w komunikacji miejskiej w Warszawie.

Plakaty pojawią się natomiast na nośnikach przy kasach w sieci sklepów Deichmann i kinach Helios. Przygotowano też ulotkę informacyjną, która dystrybuowana będzie w sklepach Mohito, kinach Helios oraz kinie Kinoteka

Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: „Świat Kobiety”, „Olivia”, „Tina”, „Naj”, „Kobieta i Życie”, „Moda na Zdrowie”, „Zdrowie”, „M jak Mama”, „Wesele”, „IK Magazyn”, „Wróżka”, „Zdrowie z Wyboru”, „Świat Zdrowia”, „Moje Zdrowie”, „Dobra Mama”, „Beauty Mission” i serwisy wp.pl, abcZdrowie.pl, kafeteria.pl, mamadu.pl, poradnikzdrowie.pl, mjakmama.pl, medycynapraktyczna.pl, zwrotnikraka.pl, planetakobiet.pl, portalemedyczne.pl, kliknijwzdrowie.pl, nieplodnirazem.pl. Monitoringiem mediów zajmuje się Instytut Monitorowania Mediów.

Materiały graficzne kampanii przygotowała Ida Nowosielska - Deer Logo. Spot reklamowy zrealizował dom produkcyjny SlowArt, przy współpracy z Warszawską Szkołą Reklamy. Sesja zdjęciowa odbyła się w Studio Tęcza, zdjęcia wykonał Jacek Poremba.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kalczyńska, Żak, Sokołowska, Chruściel i Karpińska w kampanii „Piękna bo Zdrowa” (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rrr
To ja może kilka słów o spocie. O JA PIER...... Co za dramat. Wszystko źle.
10 8
odpowiedź
User
wincey & wincey
Warszawska Szkoła Reklamy. Już mnie to nie dziwi. :/
8 8
odpowiedź
User
aga
Spot tragedia :/
8 8
odpowiedź
User
Michał454
Spot nie jest źle zrealizowany, nie czepiałbym się Warszawskiej Szkoły Reklamy. To co jest okropne to, drewniane kwestie, w których nie ma za grosz naturalności i gra aktorska... To jest rzeczywiście dramat.
8 8
odpowiedź