SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamil Baleja wydał książkę o pracy w radiu. Część wpływów przeznaczy na cele charytatywne

Dziennikarz radiowy Kamil Baleja wydał własnym nakładem książkę pt. „Poza anteną. Gdy gaśnie czerwona lampka”. Opowiada w niej o kulisach radiowego dziennikarstwa. Publikacja dostępna jest wyłącznie w internecie, 5 proc. z jej sprzedaży idzie na cele charytatywne.

Article

Jak przekonuje autor i wydawca w jednej osobie - to pierwsza taka książka, która pokazuje świat mediów bez retuszu. - Mam wrażenie, że odbiorcy postrzegają świat mediów jako cudowny, wyimaginowany, pastelowy, a dziennikarz jako ludzi, którzy są ulepieni z innej gliny. To wbrew pozorom świat pełen odcieni szarości, powierzchowności i niepotrzebnego nadęcia. Chciałem w tej książce pokazać rzeczywistość z drugiej strony mikrofonu, kiedy gaśnie tytułowa czerwona lampka - komentuje Kamil Baleja.

„Poza anteną” kosztuje 39,99 zł

„Poza anteną” ukazuje się w systemie self-publishing, liczy ponad 350 stron i kosztuje 39,99 zł. Wydawca nie podaje nakładu.

Dostępna jest wyłącznie na stronie Pozaantena.pl, jak się dowiadujemy - wydawca nie planuje wprowadzania jej na półki księgarń, czy to sieciowych, czy poza sieciami. 5 proc. przychodu z każdego sprzedanego egzemplarza przeznaczone będzie dla Tosi Stępień, podopiecznej Fundacji Kawałek Nieba.

Wcześniej RMF FM, teraz Złote Przeboje

Kamil Baleja to dziennikarz radiowy, z mediami związany od 2003 roku. Zaczynał w Akademickim Radiu Index, potem związał się jako współpracownik z Radiem Zachód. Od  2007 roku był dziennikarzem i prezenterem RMF FM, w 2017 roku odszedł z tej rozgłośni. Współprowadził tam poranny program „Wstawaj, szkoda dnia”. Wcześniej m.in. współtworzył popołudniowe pasmo „Lepsza połowa dnia” i prowadził audycje „Swoją drogą”, „Interaktywne noce”, „RMF Extra” i „Przepis na weekend”. Przez prawie cztery lata był prezenterem RMF Maxxx.

W sierpniu 2017 roku dołączył do zespołu Radia Złote Przeboje. Jest jedną z „twarzy” stacji, kilkukrotnie brał udział w kampaniach reklamujących antenę.

W okresie od listopada 2020 r. do stycznia 2021 roku udział w rynku słuchalności Radia Złote Przeboje wynosił 2,8 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kamil Baleja wydał książkę o pracy w radiu. Część wpływów przeznaczy na cele charytatywne

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Facet z gestem
Ale ma gest 5 procent odpali i to pewnie jakiejś fundacji. Gdyby dał 25 czy nawet 20 to rozumiem ale chwalić się 5 procentami.
odpowiedź
User
.
Książka o tym jak dwieście razy w ciągu dnia powtórzyć numer 7252... piniondze piniondze i cudowna muzyka do zapychania czasu antenowego.
odpowiedź
User
MO
Ale ma gest 5 procent odpali i to pewnie jakiejś fundacji. Gdyby dał 25 czy nawet 20 to rozumiem ale chwalić się 5 procentami.
W przeciwieństwie do Ciebie coś daje, a nie musi
odpowiedź