SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kamil Bednarek miksuje z „naowocowanym” Frugo (wideo)

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa marki napojów Frugo, produkowanych przez FoodCare Polska. Jej twarzą został Kamil Bednarek. Akcję przygotowały agencje H2O i Zenith.

Article

Kampania reklamowa Frugo obejmuje emisję spotów w kilkunastu stacjach telewizyjnych, dwóch największych rozgłośniach radiowych, internecie, bankomatach, prasie handlowej i w punktach sprzedaży. Bohaterem działań prowadzonych pod hasłem „Mix dźwięków. Mix owoców. Frugo Naowocowane” jest Kamil Bednarek.

-  Jest to bardzo dobrze dopasowany artysta do naszej grupy docelowej. Bardzo popularny, o rozpoznawalnym stylu muzycznym , radosny, o pozytywnym wizerunku - tak w rozmowie z Wirtualnemedia.pl uzasadnia wybór tego artysty na ambasadora marki Katarzyna Marcelewicz, dyrektor marki Frugo w FoodCare.

Celem aktualnej kampanii jest komunikacja nowego wizerunku i owocowości Frugo. Kampania potrwa do końca września br.

Za jej kreację odpowiada agencja H2O, media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith.

Marka Frugo rozpoczęła zupełnie nowe działania reklamowe, przygotowane przez wybrane do współpracy na początku roku agencje H2O i OS3 wiosną br.

Kamil Bednarek dotychczas występował m.in. w reklamach sieci komórkowej Play, w maju br. mogliśmy go również oglądać w kampanii reklamowej marki HP.


Reżyser: Marcin Filipek
Kreacja: Dmytro Gurnicki; Bartosz Jaroszewski/Piotr Wronek (OS3),
Producent wykonawczy: Sławek Jurasz
Dom produkcyjny: Dobro
Postprodukcja: Televisor
Planowanie i zakup mediów – Zenith Optimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kamil Bednarek miksuje z „naowocowanym” Frugo (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AAAAAAAAAAA
SPRZEDAL SIE JAK WSZYSCY... W TYM FRUGO TO JEST TYLE OWOCOW CO MOT NAPLAKALL....
4 2
odpowiedź
User
Ale dlaczego?
Frugo... wszystko ok?
4 1
odpowiedź
User
wincey & wincey
o rety :/ reggae-owocowe frugo
LITOŚCI..
3 1
odpowiedź
User
Blondynka
"Celem aktualnej kampanii jest komunikacja nowego wizerunku i owocowości Frugo." - co za bełkot! Kto to mówi?
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing