SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamil Redestowicz po 15 latach odchodzi z BBDO Warszawa

Kamil Redestowicz, executive creative director agencji BBDO Warszawa i creative director w Molecular BBDO z końcem lipca odchodzi z Grupy BBDO. Pracował tu od 15 lat. Będzie rozwijał własne marki Moses Bikes i Ride Days Cycling Club zajmujące się produkcją rowerów sportowych i sprzedażą strojów kolarskich.

Article

Kamil Redestowicz zaczynał pracę w BBDO jako stażysta copywriter, był także dyrektorem kreatywnym należącej do BBDO agencji digitalowej Proximity, od 2015 roku zarządzał kreacją w grupie BBDO.

Przez szereg lat współkształtował wizerunek agencji, pracował nad wieloma kampaniami wizerunkowymi i taktycznymi dla Klientów lokalnych i międzynarodowych agencji. Do jego największych sukcesów należy m.in. platforma komunikacji „Młody Bóg” przygotowana dla Prudential, czy wielokrotnie nagradzane prace dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. 

Jak mówi Igor Kaleński, CEO grupy BBDO - dyrektor kreatywny jest moim najbliższym partnerem, Kamil jest jednym z najlepszych z którymi współpracowałem - wybitnie zdolny, wszechstronny, poszukujący, niestandardowy w myśleniu, twórczy we wszystkich obszarach. Jestem wdzięczny mu za to, że z nami był i miałem z nim możliwość pracy.

Kamil Redestowicz  będzie rozwijać budowane przez siebie marki: Moses Bikes i Ride Days Cycling Club zajmujące się produkcją rowerów sportowych i sprzedażą strojów kolarskich. Wkrótce rozpocznie pracę w branży gamingowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kamil Redestowicz po 15 latach odchodzi z BBDO Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl