SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Bryza-Oxi firmy Reckitt Benckiser

Pod koniec czerwca ruszyła kampania reklamowa nowego proszku Bryza-Oxi, która potrwa do połowy grudnia tego roku

„Problem plam znika sam” to hasło podkreślające skuteczność działania nowej Bryzy Oxi, która została teraz wzbogacona o aktywny tlen. Dzięki niemu nawet najbardziej uciążliwe plamy znikają w okamgnieniu. Głównym celem kampanii jest poinformowanie o wprowadzeniu na rynek nowego rodzaju proszku Bryza – Bryza Oxi.

W spocie „Chór” psotne amorki brudzą szaty anielskich chórzystów atramentem, winem i sokiem. Problem plam natychmiast rozwiązuje  dyrygujący chórem archanioł, który błyskawicznie usuwa plamy za pomocą proszku Bryza Oxi. Pomysł kreatywny spotu jest kontynuacją  poprzedniej kampanii komunikacyjnej Bryzy, której akcja rozgrywała się w niebie. Niebiańska biel będzie się odtąd kojarzyła z nowym proszkiem Bryza Oxi koncernu Reckitt Benckiser.

Reklama jest emitowana w TVN, Polsacie, MTV, Reality TV, Club, Discovery, Planete. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Media Edge:CIA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania Bryza-Oxi firmy Reckitt Benckiser

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl