SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa Paprini

Ostro, tym razem bez słodyczy! Paprini Pikantne rusza na podbój rynku. Nowy,sos paprykowy Paprini rozpoczyna kampanię reklamową

Do 10 lipca reklamy Paprini Pikantnego będą się pojawiać w najbardziej poczytnych tytułach prasy kobiecej (Claudia, Twój Styl, Olivia, Viva, Wysokie Obcasy, Świat Kobiety, Elle, Tina) i tygodnikach opinii (Newsweek oraz Wprost), czytanych chętnie przez młodych, nowoczesnych, przedsiębiorczych, energicznych ludzi: zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Dzięki prasie kampania zyska niezwykle szeroki zasięg, ale prawdziwie gorąca i bardzo dynamiczna promocja zapowiada się w Sieci. Reklamy Paprini będą emitowane poprzez największe portale. Charakterystyczny wirek Paprini pojawi się na komunikatorze Gadu-Gadu i Tlenie oraz portalach:

- Onet (strona główna, Gala, Horoskopy, Kartki, Na wspólnej, Pejzaże, Rozmowy, Rozmowy w toku, Rozrywka, Uroda, Wycieczki, Zdrowie, Forum-medycyna, Forum-ludzie, Katalog-zdrowie);
- Ad.net (pakiet kobiety);
- Edulandia.pl;
- Naj.pl;
- Viva.pl;
- Przyjaciółka.pl;
- Vat.pl;
- Vipnews.pl;
- Claudia.pl;
- Kuchniaonline.pl;
- Rodziceonline.pl;
- Twojedziecko.pl;
- Dieta.pl;
- Uroda.pl;
- Pani.pl;
- Gala.pl;
- Oferty.net;
- Bizz.pl;
- Glamour.pl;
- Focus.pl;
- Mediweb.pl.

Za kreację kampanii odpowiedzialne jest QST Konsorcjum Marketingowe, miniserwis internetowy stworzyła agencja Prograf Interactive, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Paprini

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl