SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania reklamowa Radia 94

Agencja Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na przygotowanie kampanii ATL dla Radia 94

Kampania obejmie outdoor, prasę oraz internet. Start kampanii planowany jest na 15.04.2004.

Kampania ma odnowić wizerunek stacji. Jest jednym z elementów szerszego programu zmian w Radiu 94. Radio ma wprawdzie utrzymać swój bezkompromisowy charakter i pozostać "męską stacją", jednak rezygnuje z szowinistycznego wizerunku. Nadal nadaje rockową muzykę i podejmuje kontrowersyjne tematy.

W przetargu brało udział 7 agencji, miedzy innymi Leo Burnett i Publicis.

"Zdobycie marki Radia 94 jest dla Grey'a dużym sukcesem" - powiedział Maciej Lipski, Dyrektor Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu w Grey Worldwide Warszawa. "Grey znany jest z tworzenia odważnych reklam. W tym przypadku poprzeczka została postawiona bardzo wysoko. Kampania, którą zaproponowaliśmy nie pozostawi nikogo obojętnym."

"Wybraliśmy propozycję najlepiej spełniającą nasze oczekiwania" - powiedziała Anna Jurczyńska, Dyrektor Promocji w Radiu 94. "Formuła i ramówka zmieniają się, co wpływa na lawinowy wzrost słuchalności stacji. Pomysły Grey'a to znakomita mieszanka kreatywności, komunikatywności i sporej dozy kontrowersyjności, oddająca nowa formułę naszej stacji. Mam nadzieję, że przyczyni się do dalszego zwiększenia rzeszy słuchaczy Radia 94." - dodała.

Planowaniem i zakupem mediów zajmie się Radio 94.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Radia 94

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl