SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania reklamowa telefonu SGH-X100

Rozpoczęła się właśnie kampania promocyjna telefonu SGH-X100 na polskim rynku

Telefon, mimo iż jest skierowany do masowego odbiorcy zawiera wszystkie elementy telefonów z wyższej półki. Stylowy design jest oparty na ciekawej bryle oraz kolorach granatowym i srebrnym. Waga 83 gramy oraz wielkość jedenaście centymetrów.

Telefon ten zaopatrzony jest w wiele wartościowych funkcji: wyświetlacz z 65.536 kolorami ukazujący tapety NATIONAL GEOGRAPHIC, 40 tonowe polifoniczne dzwonki, JAVA (600 Kb pamięci nieulotnej), 2 gry JAVA, MMS (9 Mb pamięci dynamicznej na grafiki i dzwonki), GPRS.

Kontynuując udaną współprace z młodą gwiazdą Sylwią Wiśniewska Samsung wykorzystał jej wizerunek do kampanii telefonu SGH-X100. Fotografie do kampanii pokazujące lekkość i łagodność telefonu zostały wykonane w pracowni Piotr Porębskiego.

Kampania będzie trwała w kwietniu, a będzie oparta jest o nośniki 6x3m (Cityboard) oraz citylighty (Clear Channel). Reklamy X100 pojawią się w głównych polskich aglomeracjach:Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Śląsk, Trójmiasto, Warszawa i Wrocław. Budżet kampanii nie jest ujawniony, lecz wiadomo, ze pojawi się około 1000 nośników.

W kreacji reklamy zewnętrznej pojawi się partner - POLKOMTEL S.A. Prezentujemy jest cena telefonu w sieci PLUS GSM, benefity sieci oraz logo PLUS GSM.

Kreacje pokazujące SGH-X100 pojawią się tylko w prasie branżowej oraz ogólnopolskich dziennikach. Duży nacisk na kampanie PR zaowocował już wieloma publikacjami o X100 w prasie laifstylowej jak Marie Claire, Pani, Gala, CKM, Razem czy Mens' Health. Planowane s± też sesje zdjęciowe w Voyage, Avanti, Playboy.

Kreacja do kampanii przygotowała agencja KREDKA STUDIO. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Initiative.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa telefonu SGH-X100

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl