Kampania reklamowa Tenbit.pl

Kampania reklamowa portalu Tenbit.pl od 15 października w telewizji i prasie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najpopularniejszy polski portal dla nastolatków TENBIT.pl rozpoczyna od 15 października wizerunkową kampanię reklamową. Nowym sloganem portalu jest "Rozerwij się".

Równolegle będzie promowana nowatorska gra Cellmons dostępna tylko na portalu TENBIT.pl. Jest to pierwsza polska gra z kategorii massive multiplayer.

Nowy wizerunek portalu będzie promowany trzema animowanymi 15-sekundowymi spotami reklamowymi. Bohaterem spotów jest pies, który w rytm bitów DJ BaSTka, związanego z załogami Intoksynator i P.C.P., przedstawia zalety wybranych działów portalu. Nowym sloganem portalu jest "Rozerwij się", podkreślający, że platforma dla nastolatków jest miejscem doskonałej rozrywki.

Kampania będzie emitowana w telewizjach MTV i 4FunTV.

Równolegle ze startem kampanii telewizyjnej nastąpi premiera długo oczekiwanej gry Cellmons (Cellular Monsters). Jest to pierwsza polska gra z kategorii massive multiplayer, dostępna zarówno poprzez komputer, jak i telefon komórkowy. Gra będzie promowana kampanią prasową (prasa komputerowa i młodzieżowa). Cellmons będzie dostępny tylko na portalu TENBIT.pl.

Jest to pierwsza gra on-line tak silnie integrująca elementy strategii, RPG oraz gry karcianej. Mamy nadzieję że miłosnicy każdego z tych typów gier znajdą w niej coś dla siebie. Co więcej, już wkrótce będzie w nią można grać również za pomocą telefonu komórkowego - mówi Joanna Baszkowska-Dziak, Head PR producenta gry, firmy Pogram.

Tradycyjnie, kampanie: wizerunkową portalu oraz produktową gry, stworzył i zaplanował Dział Komunikacji Marketingowej Onet.pl, który zarządza markami Onet.pl, TENBIT.pl i Sympatia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu