SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Segafredo z filiżanką w roli głównej

W najnowszej kampanii marka Segafredo przenosi kawoszy do Włoch. Za ideę kreatywną i jej egzekucję odpowiada agencja Pomarańcza.

Kampania jest oparta o cztery spoty poświęcone czterem różnym stylom Segafredo Caffè Crema: Classico, Dolce, Gustoso i Collezione. Każdy z gatunków kawy to jednocześnie kolejna odsłona konkursu, a w każdej z nich, poza nagrodami gwarantowanymi, kursem baristycznym i zestawem kaw marki, można wygrać 1 z 4 wyjazdów do Włoch.

Idea kreatywna opiera się na przenikaniu się dwóch światów: wąskich włoskich uliczek i polskich mieszkań, które łączy unoszący się aromat kawy Segafredo.

- Bohaterką spotu jest kultowa filiżanka Segafredo, przenosząca konsumenta między dwoma światami. Aby opowiedzieć historię, wykorzystaliśmy znany odbiorcom z mediów społecznościowych, prosty trick montażowy, któremu nadaliśmy nową funkcję, czerpiąc jednocześnie z doświadczenia komunikacyjnego odbiorców SM – mówi Michał Michalik, CEO i dyrektor kreatywny agencji Pomarańcza.

Aby wziąć udział w konkursie należy kupić dowolną kawę Segafredo Caffè Crema i zarejestrować się na stronie segafredo.club/pl.

Konkurs trwa do 22 grudnia 2023 roku.

Dołącz do dyskusji: Kampania Segafredo z filiżanką w roli głównej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl