SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania telefonu Siemens S65

Kampania reklamowa telefonu klasy biznesowej Siemens S65

Telewizja, prasa, Internet oraz wybrane punkty „out of home” znalazły się w media planie najnowszej kampanii reklamowej telefonu Siemens S65, która wystartowała na polskim rynku w drugiej połowie grudnia br. i potrwa do końca stycznia 2005 r.

Siemens S65 prezentowany jest jako telefon wyznaczający nowe standardy w biznesie. Dodatkowo, silnie wsparty jest przekaz emocjonalny, wyznaczany przez retoryczne i obecne w większości kreacji pytanie „Jak zmierzyć styl?”. Suwmiarką? Poziomicą? Można, ale lepszym miernikiem najlepszego stylu jest telefon Siemens S65.

W kreacjach, oprócz prasowych layoutów wykorzystujących motyw suwmiarki oraz poziomicy, pojawia się nawiązanie do modnej gry w squasha (reklama w klubach).  Standy w sieci sklepów Paradise Group informują, że dobierając biznesowy fason, oceniając gatunek materiału i jakość wykończenia, „zmierzyć można prawie wszystko”. Techniczny sposób „pomiaru” prezentuje spot telewizyjny. A jak zmierzyć styl? Z pomocą przychodzi reklamowany telefon Siemensa. Styl prawdziwego biznesmena poznamy właśnie za pomocą modelu S65.

- Kampanii towarzyszy dodatkowo prezentacja dostępnych i współpracujących z telefonem S65 akcesoriów opcjonalnych: bezprzewodowego zestawu słuchawkowego oraz głośnomówiącego zestawu samochodowego, które działają w technologii Bluetooth - dodaje Dorota Piekut, specjalista ds. marketingu w pionie Communications Devices  Siemens Sp. z o.o.

W ramach kampanii spoty telewizyjne emitowane będą na antenie: TVN, TVN24, TVN Turbo, Discovery oraz Canal+.

Prasa obejmuje pisma takie jak: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu "Business Class", Wprost, Polityka, Newsweek, Auto Motor i Sport, Auto Moto, Chip, Playboy, Voyage, PC World Computer, Businessman Magazine, Manager Magazine, Profit, Murator, Harvard Business Review, Brief, Cztery Kąty, Dom i Wnętrze, Biznes Trendy.

W Internecie reklamę S65 zobaczyć można będzie na stronach: PDAclub, Pakiet - Top MSP, Gazeta.pl - Firma, Gazeta.pl - Giełda, Gazeta.pl - Pieniądze, Gazeta.pl - Centrum Finansowe, WP - Linia Biznes oraz Money.

Reklama „out of home” obejmie: lotniska w Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu oraz Wrocławiu, a także siedem sklepów z grupy Paradise Group oraz trzydzieści klubów gry w squasha.

Adaptacji kampanii reklamowej telefonu S65 prowadzonej na zlecenie Siemens Sp. z o.o. dokonała agencja McCann-Erickson Polska, kreacją w klubach squash oraz w sieci sklepów Paradise Group zajęła się agencja Motive, a kreacją kampanii internetowej agencja OS3. Za opracowanie planu mediowego odpowiedzialna była agencja Media Direction OMD.

- Wierzymy, że zaprezentowana kreacja dowiedzie przydatnych w biznesie możliwości telefonu S65 i silnie zaapeluje do odbiorców poszukujących właściwego stylu. W kampanii w zrozumiały sposób podajemy, co jest jego najlepszym miernikiem - podsumowuje Dorota Piekut ze spółki Siemens.

Dołącz do dyskusji: Kampania telefonu Siemens S65

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl