Kampania telewizyjna La Cremeria

24 kwietnia rusza kampania reklamowa familijnych lodów Nestlé La Cremeria.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

 Spoty przygotowane przez agencję Publicis pojawiać się będą w wybranych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN7 czy Hallmark. Kampania skierowana jest do kobiet powyżej 25 roku życia, posiadających dzieci, pracujących i zajmujących się domem. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki. Media zakupiła agencja Mediaedge.

Lody La Cremeria wyróżniają się wyjątkowo kremową konsystencją oraz bogactwem dodatków. Wśród dziesięciu smaków, w nowym sezonie pojawiły się cztery nowości: La Cremeria Advocat, La Cremeria Tiramisu, La Cremeria Szarlotka, La Cremeria Sernik.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu