SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania TV dla marki Rimmel

W sobotę 21 lutego rozpoczyna się kampania telewizyjna nowego tuszu do rzęs Extreme Definition marki Rimmel

Celem kampanii jest poinformowanie o wprowadzeniu na rynek nowego produktu i zachęcenie konsumentek do "przyłączenia się do rewolucji" i wypróbowania innowacyjnego tuszu, który zamiast szczoteczki ma grzebyk. W dynamicznym i zabawnym spocie telewizyjnym, występuje modelka Kate Moss, która od 2 lat jest twarzą kosmetyków RIMMEL.

Spot podkreśla też wizerunek marki "Prosto z Londynu", poprzez wykorzystywanie elemetów związanych z tym miastem, np. flagą brytyjską, tronem królewskim.

Adaptację spotu przygotowała agencja JWT Parintex, media kupił dom mediowy the mediaedge:cia. Kampania reklamowa odbędzie w TVN, Polsat, TVN7, TV4.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania TV dla marki Rimmel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl