SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania wizerunkowa Coca-Cola Poland Services

Bo liczy się każda kropla" ("Make Every Drop Count") - pod takimhasłem Coca-Cola promuje swoją strategię biznesową Fit for theFuture.

Kampania wizerunkowa Coca-Cola Poland Services

"Bo liczy się każda kropla" to kampania o zasięgu globalnym. Wjej ramach pojawiają się trzy reklamy drukowane w głównych pismachopiniotwórczych. Komunikują one główne przesłania strategii Fit forthe Future, czyli: oferowanie szerokiego wyboru napojówbezalkoholowych zaspokajających różne potrzeby konsumentów,ułatwianie świadomego wyboru produktu poprzez umieszczanieczytelnej i zrozumiałej informacji na opakowaniach, promowanieaktywności fizycznej oraz odpowiedzialne działaniamarketingowe.

Film wizerunkowy polskiego oddziałuCoca-Cola
Młody rowerzysta, dziewczyna na tle zabytkowego miasta, dziecigrające w piłkę nożną i zespół muzyczny podczas próby - tobohaterzy nowego filmu reklamowego Coca-Cola "Bo liczy się każdakropla". Każdy z nich ma do wyboru ponad 30 różnych napojów, któreodżywiają, nawadniają i orzeźwiają lub po prostu pozwalają imcieszyć się każdą kroplą życia.

- Celem filmu jest przedstawienie bogatego portfolio produktówfirmy Coca-Cola. Dzięki szerokiemu asortymentowi oferowanemu przezCoca-Cola, każdy z nas może wybrać taki produkt, który najbardziejmu odpowiada. Grupą docelową kampanii są wszyscy konsumenciproduktów firmy Coca-Cola, ale nie tylko. Oprócz przedstawienianaszego portfolio, chcemy również pokazać, że nasze produkty mogątowarzyszyć konsumentom o każdej porze dnia, w trakcie ichcodziennych zajęć, dając im radość i lepsze samopoczucie,zwiększając energię, dostarczając organizmowi niezbędnychskładników odżywczych, jak i odpowiednio go nawadniając -powiedziała Iwona Sarachman, Dyrektor ds. Komunikacji i KontaktówZewnętrznych Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

Film reklamowy będzie emitowany od 24 do 30 grudnia 2007 roku wtelewizji TVN oraz TVN Biznes. Spot został adaptowany w polskimoddziale agencji reklamowej Publicis, a media zakupił dom mediowyStarcom.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Coca-Cola Poland Services

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl