Kampania wizerunkowa mPunkt

mPunkt ruszył z kampanią "Miło Cię zaskoczymy"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

24 grudnia ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci salonów mPunkt - partnera Plus GSM w Polsce. Kampania przebiega pod hasłem: "Miło Cię zaskoczymy".

Podczas Świat Bożego Narodzenia widzowie TVP1, TVP2, TVP3 TVN, TVN 7 oraz Polsat i TV4 mogli zobaczyć pierwsze trzydziestosekundowe spoty reklamowe mPunktu rozpoczynające pięciotygodniową kampanię.

Spot utrzymany jest w konwencji ruchomego komiksu. Jest pogodny, humorystyczny, gra przede wszystkim obrazem. Dużą rolę odgrywają przerysowane i uwypuklone charakterystyczne cechy aktorów, ich kreskówkowa gra oraz mimika i gesty. Film jest intensywnie kolorowy, a szerokie kadry podkreślają dodatkowo konwencję całości.

W filmie, specjaliści mPunktu są skonfrontowani z bardzo oryginalnymi Klientami pojawiającymi się w salonie. mPunkt odwiedza bowiem zjawiskowa piękność-motocyklistka, strażak oraz zawodnik sumo. Pracownicy salonu są jednak przygotowani na wszystko i żadne wyzwanie nie jest w stanie zbić ich z tropu. Każdorazowo milo zaskakują Klienta. W końcu nie bez kozery głównym hasłem kampanii jest: "Miło Cię zaskoczymy".

Kampania ma na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku i podniesienie znajomości marki mPunkt wśród konsumentów. Głównym założeniem jest odróżnienie mPunktu na tle konkurencji poprzez podkreślenie jakości obsługi w salonach. W mPunkcie czekają na klientów specjaliści, gotowi sprostać potrzebom nawet najbardziej wymagających klientów. Są nie tylko sprzedawcami, ale przede wszystkim profesjonalnymi doradcami, służącymi klientom kompetentną informacją i pomocą.

Koncepcje kreatywna oraz realizacja spotu zajęła się agencja reklamowa Mediafocus. Spot nakręcony został przez ITI Film Studio. Mediafocus zajęła się również planowaniem I zakupem mediów.

Oprócz emisji telewizyjnych spotów reklamowych podjęte zostaną dodatkowe działania wspierające kampanię w Internecie oraz poprzez materiały BTL i POS. Ogólny budżet kampanii wyniósł 3mln PLN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style