SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania wizerunkowa produktów Metsa Tissue Sales

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa produktów Metsa Tissue Sales - Mola (papierów toaletowych i ręczników higienicznych). Kampania potrwa ona do września br. Kreacją zajęła się agencja reklamowa Seven Advertising z Krakowa, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy SPC House of Media.

Autorem scenariusza reklamy jest Dyrektor Kreatywny agencji Seven Advertising Rafał Gajewski. Klienta reprezentowali Dyrektor Działu Marketingu Mestä Tissue Sales Robert Wieczorek oraz Brand Manager Anna Majkowska.

Kampania będzie miała miejsce w TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem i TV4. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane 4 trwające 15 sekund spoty: dwa z nich mają charakter wizerunkowy, dwa natomiast komunikują promocję konsumencką . Spoty wizerunkowe będą emitowane w kwietniu br. (hasłem w nich będzie "Mola - zawsze pod ręką"), natomiast takie same spoty, ale promujące konkurs będą emitowane od maja br. (z hasłem "Mola - zawsze ma dla Ciebie nagrody).

Zadaniem reklamy było przedstawienie otoczenia marki Mola jako zbieżnego z wartościami grupy docelowej dlatego proponowane spoty stworzone zostały z myślą o ludziach kreatywnych, z poczuciem humoru, nowoczesnych, wykształconych, którzy cenią pomysłowe przedstawienie produktu.

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa produktów Metsa Tissue Sales

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl