SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania wspierać będzie zmiany w “Malemen”

Od marca dwumiesięcznik lifestylowy dla mężczyzn “Malemen” (Next Media) przejdzie na miesięczny cykl wydawniczy i stanieje. Zmiany w magazynie wydawca wspierać zamierza kampanią promocyjną.

Kampania wspierać będzie zmiany w “Malemen”

Marcowy numer “Malemena” ukaże się 2 marca br. i będzie kosztować 10 zł (dotychczas 19 zł). - “Malemen” zdobył wysoką pozycję na rynku i cena nie jest już tak ważnym elementem pozycjonowania tytułu – mówi Andrzej Miękus, wydawca magazynu. Jak już informowaliśmy, powiększony zostanie też nakład pisma dostępny w dystrybucji otwartej z 15 do 20 tys. egz. (nakład sprzedawany firmom wynoszący 40 tys. egz. pozostanie bez zmian).


Kampania będzie promować zmianę częstotliwości i obniżkę ceny “Malemena”, ale jednocześnie ma mieć charakter wizerunkowy. Działania, zaplanowane na marzec, obejmą radio (Radio Pin, Chilli Zet), internet (Onet.pl, Wp.pl), outdoor oraz kina sieci Multikino. Kampanię przygotował i zaplanował we własnym zakresie wydawca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania wspierać będzie zmiany w “Malemen”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl