SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampanie reklamowe prasy regionalnej

Dom sprzedaży prasy regionalnej - Media Tak będzie reklamował zalety prasy regionalnej

Niebawem ruszają dwie kampanie reklamowe Media Tak - domu sprzedaży prasy regionalnej.

Pierwsza kampania "Wejdź na rynek", będzie trwała na przełomie września-października i jest skierowana do media planerów.

- W Polsce jest kilkadziesiąt miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Każde z nich to posiadający swoją specyfikę rynek konsumencki. Kampanie ogólnopolskie realizowane w dziennikach regionalnych zapewnią najlepsze dotarcie do tych rynków - tak Media Tak prezentuje cel tej kampanii.

Reklamy znajdą się w prasie branżowej i branżowych serwisach internetowych.

Druga kampania "Sąsiedzi" jest skierowana do Dyrektorów marketingu oraz firm realizujących ogólnopolskie kampanie reklamowe.

Celem kampanii jest prezentacja czytelnika prasy regionalnej jako aktywnego konsumenta i jednocześnie wskazanie, że przekaz reklamowy w dziennikach regionalnych jest częścią komunikacji interpersonalnej ("sąsiedzkiej"), przez co jest bardziej skuteczny.

Reklamy pojawią się jesienią w prasie biznesowej.

Kreację dla kampanii  "Wejdź na rynek" i  "Sąsiedzi" zrealizował Butik Kreatywny QLL Andrzeja Pańkowskiego , a media zaplanował i zakupił Media Tak.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampanie reklamowe prasy regionalnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl