SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanada światowym liderem w oglądaniu klipów wideo online

Prawie 88 procent internautów z Kanady oglądało w lutym bieżącegoroku klipy wideo w sieci.

To najwyższy wskaźnik spośród pięciu monitorowanych pod tymwzględem rynków przez firmę badawczą comScore. Pozostałe to Francja(82 procent), Niemcy (82 procent), Wielka Brytania (81 procent)oraz USA (76 procent).

Ze średnią 605 minut na jednego użytkownika, Kanada była równieżliderem jeśli chodzi o czas przeznaczony przez internautów naoglądanie klipów wideo online. Wyprzedziła ona tutaj WielkąBrytanię (540 minut), Niemcy (466 minut), Francję (390 minut) orazUSA (312 minut).

W sumie 21,3 miliona kanadyjskich internautów obejrzało w lutym3,11 miliarda klipów wideo online. Najwięcej klipów (1,63 miliarda)zostało obejrzanych na stronach należących do Google, z czegoprawie 99 procent stanowiły materiały w serwisie YouTube. Za Googleznalazły się strony należące do: Microsoftu (55,65 milionaobejrzanych klipów), Yahoo! (45,7 mln), Megavideo.com (36,83 mln),CTVglobemedia (25,2 mln), Dailymotion.com (20,93 mln), Facebook.com(19,47 mln), Viacom Digital (18,19 mln), Turner Network (12,37 mln)oraz Fox Interactive Media (11,69 mln).

Google było także zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbęunikalnych użytkowników z Kanady (18,17 miliona) odwiedzających wlutym serwisy wideo. Następne pod tym względem były: Microsoft(7,11 mln), Facebook.com (5,85 mln), Yahoo! (4,95 mln), FoxInteractive Media (2,9 mln), Dailymotion.com (2,72 mln), ViacomDigital (2,68 mln), CTVglobemedia (2,33 mln), Megavideo.com (1,94mln) oraz CBS Interactive (1,88 mln).

Z danych comScore wynika również, że statystyczny kanadyjskiużytkownik obejrzał w lutym 147 filmików, z których każdy trwałśrednio 4,1 minuty, w porównaniu do średniej za cały ubiegły rokwynoszącej 3,3 minuty.

źródło: comScore

Dołącz do dyskusji: Kanada światowym liderem w oglądaniu klipów wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl