SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanada światowym liderem w oglądaniu klipów wideo online

Prawie 88 procent internautów z Kanady oglądało w lutym bieżącego roku klipy wideo w sieci.

To najwyższy wskaźnik spośród pięciu monitorowanych pod tym względem rynków przez firmę badawczą comScore. Pozostałe to Francja (82 procent), Niemcy (82 procent), Wielka Brytania (81 procent) oraz USA (76 procent).

Ze średnią 605 minut na jednego użytkownika, Kanada była również liderem jeśli chodzi o czas przeznaczony przez internautów na oglądanie klipów wideo online. Wyprzedziła ona tutaj Wielką Brytanię (540 minut), Niemcy (466 minut), Francję (390 minut) oraz USA (312 minut).

W sumie 21,3 miliona kanadyjskich internautów obejrzało w lutym 3,11 miliarda klipów wideo online. Najwięcej klipów (1,63 miliarda) zostało obejrzanych na stronach należących do Google, z czego prawie 99 procent stanowiły materiały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się strony należące do: Microsoftu (55,65 miliona obejrzanych klipów), Yahoo! (45,7 mln), Megavideo.com (36,83 mln), CTVglobemedia (25,2 mln), Dailymotion.com (20,93 mln), Facebook.com (19,47 mln), Viacom Digital (18,19 mln), Turner Network (12,37 mln) oraz Fox Interactive Media (11,69 mln).

Google było także zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbę unikalnych użytkowników z Kanady (18,17 miliona) odwiedzających w lutym serwisy wideo. Następne pod tym względem były: Microsoft (7,11 mln), Facebook.com (5,85 mln), Yahoo! (4,95 mln), Fox Interactive Media (2,9 mln), Dailymotion.com (2,72 mln), Viacom Digital (2,68 mln), CTVglobemedia (2,33 mln), Megavideo.com (1,94 mln) oraz CBS Interactive (1,88 mln).

Z danych comScore wynika również, że statystyczny kanadyjski użytkownik obejrzał w lutym 147 filmików, z których każdy trwał średnio 4,1 minuty, w porównaniu do średniej za cały ubiegły rok wynoszącej 3,3 minuty.

źródło: comScore

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kanada światowym liderem w oglądaniu klipów wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl