W Kanale Zero kolejna osoba z „Wiadomości” TVP

Współpracę z Kanałem Zero zaczął Waldemar Stankiewicz, w ostatnich latach reporter „Wiadomości” TVP. W zespole kanału są już Tomasz Wolny, Arleta Bojke i Maria Stepan, którzy tak jak Stankiewicz współtworzyli poprzednio informacje w Telewizji Polskiej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
W Kanale Zero kolejna osoba z „Wiadomości” TVP

W poniedziałek po południu na Kanale Zero pojawił się materiał z cyklu „Commentary”, w którym Waldemar Stankiewicz opowiada o karierze w polityce i mediach Wiesława Walendziaka, niedawno powołanego do zarządu Telewizji Polsat.

Poprzednio Waldemar Stankiewicz pracował w Telewizji Polskiej. Był reporterem TVP Info, a na początku 2016 roku zaczął też przygotowywać materiały do „Wiadomości”. Zajmował się tematyką polityczną, relacjonował również niektóre wydarzenia z zagranicy oraz imprezy rozrywkowe organizowane przez TVP.

Stankiewicz to kolejna osoba w Kanale Zero poprzednio związana z pionem informacyjno-publicystycznym Telewizji Polskiej. Od wiosny br. z kanałem współpracują Maria Stepan (w TVP m.in. była reporterką „Wiadomości”, prowadziła programy w TVP Info i przygotowywała reportaże), Arleta Bojke (pracowała w „Wiadomościach” i TVP Info) oraz Joanna Pinkwart (była m.in. korespondentką w USA), które zajmują się przede wszystkim tematyką zagraniczną.

W połowie listopada współpracę z Kanałem Zero zaczął Tomasz Wolny, poprzednio jeden z prowadzących „Panoramę” i „Pytanie na Śniadanie”. Wcześniej w kanale pojawili się inni byli gospodarze „Pytania na Śniadanie”: Izabella Krzan i Tomasz Kammel. 

Natomiast niedawno, jak już informowaliśmy, z Kanałem Zero pożegnały się dziennikarki Weronika Woszczek i Emilia Dulnik (zajmowały się m.in. tematyką rozrywkową), Monika Goździalska oraz krytyk filmowy Tomasz Raczek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji