SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kanapowcy” hitem TTV, 8,6 proc. udziału w 16-49. Jesienią drugi sezon

Nowy reality-show „Kanapowcy” oglądało średnio 695 tys. widzów. Program podniósł oglądalność swojego pasma o 74 proc. Drugi sezon cyklu TTV pokaże jesienią br., wkrótce mają rozpocząć się castingi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Article

Nowy program „Kanapowcy” na antenie TTV oglądać można było w soboty o godz. 22.00, w okresie od 7 marca do 2 maja br. Średnia widownia dziewięciu premierowych odcinków pierwszego sezonu cyklu wyniosła 695 tys. osób, co przełożyło się na 5,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się odcinek z 25 kwietnia. Przyciągnął uwagę 988 tys. osób (była to najchętniej oglądana pozycja programowa w TTV w kwietniu), co dało stacji 4,93 proc. udziału w 4+ i 8,87 proc. w 16-49.

- Sukces programu to przede wszystkim zasługa wyjątkowych i odważnych bohaterów, którzy z poczuciem humoru i dystansem do siebie odkrywali, jak może wyglądać świat poza tytułową kanapą. W drodze do celu oprócz zrzucenia wagi, zmienili życie swoje i swoich rodzin - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Alicja Krystyniak, producentka serii z ramienia Mass Koncept.

Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 2,24 proc., a w grupie 16-49 było to 3,35 proc. Tym samym program miał zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Z kolei względem analogicznego okresu ub.r. nowy format TTV podniósł oglądalność swojego pasma o 74,45 proc. w 4+ i 82,14 proc. w 16-49.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że druga edycja programu ma być emitowana w TTV w jesiennej ramówce br. Wkrótce maja się rozpocząć poszukiwania uczestników do udziału w projekcie.

„Kanapowcy” to polska wersja formatu „Real men”, który dotychczas pokazany został w 14 krajach, m.in. w Niemczech, Estonii, Łotwie, Holandii oraz Szwecji. Formuła programu polega na tym, że kliku otyłych mężczyzn pod opieką trenera w kresie kilku miesięcy próbuje zmienić swój styl życia.

W pierwszej polskiej wersji cyklu wzięło udział pięciu młodych mężczyzn z południa Polski. Testem ich zmiany był udział w Runmagedonie, do którego trenowali pod okiem profesjonalisty, Krzysztofa Ferenca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kanapowcy” hitem TTV, 8,6 proc. udziału w 16-49. Jesienią drugi sezon

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qwert
Ktoś mądrze zarządza TTV.
odpowiedź
User
jan
Ktoś mądrze zarządza TTV.
ha ha ha..... co za wpis sugerujący...
odpowiedź
User
Bea
Fantastyczny program. Widząc bohaterów po raz pierwszy, nie wierzyłam, że im sie uda. Od poczatku ich humor, powiedzonka, dystans do siebie i naturalność wręcz "przyspawały" mnie do tego programu. Podobały mi sie kolejne zadania do wykonania, komentarze lektora i cała atmosfera. Brakuje mi tylko dodatkowego odcinka pokazującego jak obecnie wyglądają i jak ich żony sie zmieniły. Wiem, że żona Rafała schudła 20 kg. Co słychać u Daniela, według mnie, poradził sobie super z nagłą zmianą swojej sytuacji. Trzymam za nich kciuki!
odpowiedź