Karp przed świętami reklamowany jako "zdrowy z natury"

Organizacja Producentów - Polski Karp prowadzi świąteczną kampanię “Karp Zdrowy z Natury”. Przygotował ją dom mediowy MediaOn.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Karp przed świętami reklamowany jako "zdrowy z natury"

- Z dumą przedstawiamy państwu świąteczną kampanię, w której główną rolę zagrał oczywiście karp! Dla nas to ryba łącząca to, co najlepsze – smak i zdrowie, lokalność i naturalną hodowlę, a także tradycję i nowoczesność. Właśnie takiego karpia chcieliśmy pokazać w kampanii - mówi Paweł Wielgosz, prezes Organizacji Producentów – Polski Karp.

Kampania obejmie różnorodne media, w tym: telewizję (emisja spotów w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, OOH i DOOH, digital (video, display, rich media, search, mobile, a także artykuły sponsorowane). 

Działania uzupełni szerokozasięgowa współpraca z influencami, kampania w sieciach handlowych oraz produkcja gadżetów reklamowych. 

Świąteczna kampania ma wygenerować 40 mln odsłon reklamy, 250 tys. odwiedzin dedykowanej strony, 4,5 mln odtworzeń video oraz ma dotrzeć do 2 mln osób, obserwujących influencerów zaangażowanych w tegoroczną kampanię.

Kampanię realizuje agencja MediaOn, odpowiadająca m.in. za zakup mediów. Spot reklamowy powstał przy współpracy z agencją MK group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe