SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Karp przed świętami reklamowany jako "zdrowy z natury"

Organizacja Producentów - Polski Karp prowadzi świąteczną kampanię “Karp Zdrowy z Natury”. Przygotował ją dom mediowy MediaOn. 

- Z dumą przedstawiamy państwu świąteczną kampanię, w której główną rolę zagrał oczywiście karp! Dla nas to ryba łącząca to, co najlepsze – smak i zdrowie, lokalność i naturalną hodowlę, a także tradycję i nowoczesność. Właśnie takiego karpia chcieliśmy pokazać w kampanii - mówi Paweł Wielgosz, prezes Organizacji Producentów – Polski Karp.

Kampania obejmie różnorodne media, w tym: telewizję (emisja spotów w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, OOH i DOOH, digital (video, display, rich media, search, mobile, a także artykuły sponsorowane). 

Działania uzupełni szerokozasięgowa współpraca z influencami, kampania w sieciach handlowych oraz produkcja gadżetów reklamowych. 

Świąteczna kampania ma wygenerować 40 mln odsłon reklamy, 250 tys. odwiedzin dedykowanej strony, 4,5 mln odtworzeń video oraz ma dotrzeć do 2 mln osób, obserwujących influencerów zaangażowanych w tegoroczną kampanię.

 

Kampanię realizuje agencja MediaOn, odpowiadająca m.in. za zakup mediów. Spot reklamowy powstał przy współpracy z agencją MK group.

Dołącz do dyskusji: Karp przed świętami reklamowany jako "zdrowy z natury"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl