SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kasztelan w kolejnej odsłonie kampanii "Ręczymy za każdą butelkę" zachwala jęczmień (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii piwa Kasztelan (Carlsberg Polska). Akcję "Ręczymy za każdą butelkę" przygotowały Brain Box, 7Sharks, BadiBadi oraz Initiative.

Article

"Jęczmień" to kolejny po "Wodzie" i "Ekosystemie" spot ukazujący, jak wytwarzane jest piwo z Sierpca. Tym razem twórcy podkreślają, że ważnym składnikiem napoju jest jęczmień dwurzędowy, "którego ziarna są większe i dają więcej smaku".

Kampania telewizyjna obejmuje emisję spotu m.in. w TVP, TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych.

Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks. Za post-produkcję - studio BadiBadi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kasztelan w kolejnej odsłonie kampanii "Ręczymy za każdą butelkę" zachwala jęczmień (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qi
a najnowsze opakowania kasztelana to przypadek? to przypadek, że sięgnąłem przypadkiem po nie w sklepie, myśląc że to namysłów? nieładnie, nieładnie. i niesportowo. piłem czasem ich pszeniczne bo całkiem smaczne ale chyba przestanę. bo podszywanie się pod inną markę ręczy jedynie za to, że samemu nie potrafi się wyprodukować nic lepszego.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing