SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” liderem w I kwartale, ale straciło najwięcej widzów

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym kwartale br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, jeden z duetów prowadzących „Pytanie na śniadanie”; fot. TVPArticle

W pierwszym kwartale 2022 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 403 tys. osób przy 7,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Pytanie na śniadanie” rozpoczyna się o godz. 7.30.

Magazyn TVP2 miał o 101 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek wśród wszystkich magazynów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 389 tys. osób, co przełożyło się na 7,14 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 448 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,89 proc.), co oznacza spadek o 58 tys. oglądających. „Dzień dobry TVN” oglądać można codziennie o godz. 8.00.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W pierwszym kwartale 2022 roku jego widownia wyniosła 280 tys. osób, a jego udział - 8,98 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 17 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w pierwszym kwartale br. miał 160 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 57 tys. oglądających).

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 37 tys. do 119 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 4 tys. do 97 tys. widzów).

Dane dla grupy 16-59.

„Dzień dobry TVN” aktualnie prowadzą następujące duety: Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Marcin Prokop i Dorota Wellman, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Małgorzata Ohme i Filip Chajzer.

Z kolei gospodarzami „Pytania na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Małgorzata Opczowska w towarzystwie Łukasza Nowickiego na zmianę z Robertem El Gendy.

Wśród gospodarzy "Nowego dnia z Polsat News" są m.in. Beata Cholewińska i Mariusz Abramowicz.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” liderem w I kwartale, ale straciło najwięcej widzów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lubie
Bliższy ludzkich spraw niż każda inna śniadaniowa.
odpowiedź
User
Niestrawne śniadaniówki
Nie wiem, co gorsze: słodko-pierdzace duety pod pisim batem Kurskiego czy traktująca innych z góry i wciskająca non stop produkt placement ekipa z tefalenu?
odpowiedź
User
Tomek
Maciek zostaw te Cichopek...
odpowiedź