Katarzyna Figura i Leo Beenhakker najbardziej nie pasują doreklamowania banku

Zdaniem polskich internautów Katarzyna Figura i Leo Beenhakkernajbardziej wśród gwiazd reklamujących banki nie nadają się dotakich kampanii - wynika z badania przeprowadzonego przezMacroscope OMD. Natomiast za najlepszych w reklamowaniu bankówuznani zostali Marek Kondrat i Piotr Fronczewski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prawie trzy czwarte polskich internautów uważa, że Marek Kondratpasuje do reklamy banku ING i występując w jego kampaniach,przynosi mu korzyści - pokazuje badanie zrealizowane przez dommediowy Macroscope OMD. Przeciwnego zdania jest niespełna 20 proc.ankietowanych. Z kolei dwie trzecie respondentów pozytywne odbieraudział Piotra Fronczewskiego w kampaniach Getin Banku. Więcej niżpołowa internautów tak samo ocenia reklamowanie banków przezJerzego i Macieja Stuhrów oraz Huberta Urbańskiego.

Z drugiej strony prawie 60 proc. internautów uważa, że doreklamy banku nie pasuje Katarzyna Figura i jej udział w kampaniiEurobanku przyniósł mu więcej szkód niż korzyści. Ponad połowarespondentów tak samo ocenia reklamowanie banku przez LeoBeenhakkera. Więcej niż 40 proc. ankietowanych podobne zdanie ma oudziale w takich kampaniach Anny Marii Jopek, Piotra Kupichy iKrystyny Jandy. Ta ostatnia aktorka i John Cleese to zarazemgwiazdy, których udział w kampaniach banków jest ocenianynegatywnie przez podobną grupę respondentów, co pozytywnie.

Badanie opinii polskich internautów o udziale gwiazd w reklamachbanków zostało przeprowadzone w bieżącym roku przez Macroscope OMD.Ankiety CAWI objęły 644 respondentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu