SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Katarzyna Kieli pokieruje Discovery Networks w 140 krajach

Katarzyna Kieli została szefową Discovery Networks na rynkach w nowo utworzonym regionie EMEA, który obejmuje Wielką Brytanię, Skandynawię, Europę Południową, Europa Środkowo-Wschodnią i Bliski Wschód oraz Afrykę. W sumie to 140 krajów. Warszawa stanie się jednym z najważniejszych ośrodków Discovery w Europie i na świecie.

Katarzyna Kieli Article

Do tej pory Katarzyna Kieli była president & managing director w Discovery Networks na rynki Europy Środkowowschodniej, Bliskiego Wschodu oraz Afryki (CEEMEA), nadzorując 112 krajów. Teraz w zakres jej kompetencji wejdzie kierowanie nowymi rynkami.

Region EMEA (Europe, Middle East and Africa) powstał w wyniku połączeniu struktur CEEMEA i struktur w Wielkiej Brytanii, Skandynawii i Europie Południowej. Discovery informuje, że zmiana ta jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku mediów oraz potrzeby współczesnych widzów, którzy uzyskają jeszcze łatwiejszy dostęp do ulubionych programów nadawcy na wszystkich ekranach, zarówno w telewizji linearnej, jak i poprzez nowe platformy dystrybucyjne.

Katarzyna Kieli jako prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA będzie odpowiadać za rozwój biznesu na 140 rynkach, m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, krajach Beneluxu i Skandynawii. Nową strukturą Kieli zarządzać będzie z biura Discovery w Warszawie.

- Moja przygoda z Discovery zaczęła się w 2000 roku. Od zawsze była to marka, która mnie inspirowała. Wierzyłam w jej wartości oraz możliwości, które przede mną otwierała. Dzisiaj moje uczucia są niezmienne - razem z milionami widzów kocham programy Discovery. Jest to dla mnie rozrywka, która otwiera oczy i pozytywnie zaskakuje. Dzisiaj, po 17 latach pracy w tej organizacji, wierzę w nią jeszcze mocniej. To dla mnie i dla Discovery emocjonujący czas nowych wyzwań. Jestem przekonana, że dzięki nowej strukturze, będziemy jeszcze lepiej wsłuchiwać się w potrzeby naszych widzów i partnerów - wyjaśnia Katarzyna Kieli.

Warszawa stanie się jednym z najważniejszych ośrodków Discovery w Europie i na świecie

W swojej nowej roli, Katarzyna Kieli będzie nadzorować rozwój oferty programowej i biznesowej w największym w skali globalnej regionie Discovery. Kieli i jej zespół będą pracować zarówno nad optymalizacją działalności Discovery w telewizji linearnej, jak i rozwijaniu nowych form dotarcia do widza.

- Kasia ma wielką wiedzę, wizję i determinację. Posiada wyjątkowe doświadczenie w zarządzaniu prawdopodobnie najbardziej złożonym i zróżnicowanym regionem na świecie. EMEA to koło zamachowe naszego biznesu, dokonaliśmy tutaj ogromnych inwestycji i wiążemy z nim dalekosiężne plany. Bez wątpienia Kasia to osoba, dzięki której nowy region będzie się dalej dynamicznie rozwijać i odnosić sukcesy - tłumaczy Jean-Briac Perrette, CEO & president w Discovery Networks International.

Katarzyna Kieli wprowadziła Discovery do Polski w 2000 roku, zakładając biuro w Warszawie. Przez ostatnie lata była szefową Discovery w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki. W tym czasie Discovery z dystrybutora kanałów płatnych stało się firmą medialną, oferującą swoim widzom zarówno kanały płatne, jak i ogólnodostępne.

Discovery przejmie właściciela TVN

W całym ub.r. Discovery Communications miało 6,5 mld dolarów przychodów. W ostatnich miesiącach Discovery przejęło w Polsce telewizję Metro, rozszerzając swą ofertę o kanał naziemnej telewizji cyfrowej. Katarzyna Kieli przeprowadziła z sukcesem wiele fuzji i akwizycji na rynkach międzynarodowych, m.in. zlokalizowanej w Dubaju firmy Takhayal Entertainment wraz z marką Fatafeat w 2012 roku. Jedną z ostatnich transakcji, którą nadzorowała, było stworzenie JV z ProSiebenSat 1 w Niemczech. Kieli odpowiedzialna była także za integrację kanałów i platform Eurosportu w całym regionie po akwizycji w 2015 roku.

W przyszłym roku Discovery stanie się właścicielem Grupy TVN.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Kieli pokieruje Discovery Networks w 140 krajach

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kret
Ostatnia chwila, żeby polscy managerowie robili kariery. Za chwilę nikogo z tego "wyklętego" kraju nie będą traktować poważnie...
15 35
odpowiedź
User
sdf
Do tej pory była president & managing director, a teraz będzie prezes i dyrektor zarządzająca. Dobra zmiana!
28 7
odpowiedź
User
zoo
gratki
8 3
odpowiedź
User
marketer
powodzenia!!!
15 0
odpowiedź
User
pavv
Powodzenia w odbudowie pozycji Discovery bo przez ostatnie lata z ciekawego kanału popularnonaukowego stał się kanałem śmietnikowym.
36 5
odpowiedź
User
Wow
Super, jestem dumny że mamy przypadki takich karier, i na dodatek kobieta. Respect and fingers crossed. Oraz piękny gest dla Warszawy!
32 10
odpowiedź
User
klap, klap, klap!
Brawo!!!
11 5
odpowiedź
User
WOOOOOOOOOOOOOW
Gratulacje :-). Międzynardowa korporacja doceniła kompetencje bez względu na płeć. Może zaświeci w końcu w mózgach tym lokalnym polskim szowinistycznym decydentom, że kobiety są świetnymi menadżerami i w 80% za suckesem faceta stoi kobieta
22 13
odpowiedź
User
Polak
Gratulacje . Międzynardowa korporacja doceniła kompetencje bez względu na płeć. Może zaświeci w końcu w mózgach tym lokalnym polskim szowinistycznym decydentom, że kobiety są świetnymi menadżerami i w 80% za suckesem faceta stoi kobieta
"...i w 80% za suckesem faceta stoi kobieta" Zgadza się. Gdy mu nie truje za uchem i zostawia w spokoju, aby robił to co chce. :D
Swoją drogą, niby XXI w., a takie szowinistyczne wynurzenia wobec mężczyzn znajdują poklask i są akceptowalne, no bo do względem faceta. A wystarczy odwrócić rolę i afera.
16 11
odpowiedź
User
sic!
Super, jestem dumny że mamy przypadki takich karier, i na dodatek kobieta. Respect and fingers crossed. Oraz piękny gest dla Warszawy!
I co z tego, że na dodatek kobiety. Seksistowska uwaga. Dziwi Cię, że to kobieta? A co, kobieta nie może zrobić takiej kariery? Myślałem, że liczą się kompetencje, nie płeć. Jak były facet, to byś napisał, oj znowu facet.
10 5
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing