Katarzyna Łukasiewicz client partnerem w dentsu Polska

Do dentsu Polska dołączyła Katarzyna Łukasiewicz. W roli client partnera wzmocni zespół new bussinesowy na poziomie globalnej współpracy z klientami grupy, będzie odpowiedzialna za koordynację zespołów dedykowanych do międzynarodowych przetargów i wsparcie merytoryczne w procesie tworzenia ofert przetargowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Łukasiewicz client partnerem w dentsu Polska

Katarzyna Łukasiewicz będzie raportować bezpośrednio do Nicolette Senye, media practice lead w dentsu Polska. 

- Kasia to skuteczna managerka, która łączy unikalne kompetencje mediowe z biznesowym podejściem. Jej międzynarodowe doświadczenie pozwoli nam jeszcze efektywniej zarządzać globalnymi procesami przetargowymi i dostarczać innowacyjne rozwiązania, które tworzymy w dentsu, na międzynarodową skalę. Jestem przekonana, że Kasia świetnie odnajdzie się w naszej partnerskiej kulturze organizacyjnej i będzie miała swój wkład w nasze sukcesy – komentuje Nicolette Senye. 

Katarzyna Łukasiewicz posiada 20-letnie doświadczenie mediowe. Swoją karierę zawodową rozpoczynała od stanowiska juniorskiego w agencji Optimum Media OMD, następnie jako media planner/buyer związana była z Initiative Media Warszawa. Od 2010 pracowała w Value Media, gdzie pełniła role managerskie i odpowiadała za planowanie, implementację i bieżącą koordynację strategii komunikacyjnych dla takich klientów jak: Kasa Stefczyka, GasPol, Gerlach, Drogerie Natura, Medicover, Nazwa.pl, Agroman, Euler Hermes czy Neckermann.

Od 2017 związana była z Mediaplus Warsaw, gdzie jako communication director & head of international communication była odpowiedzialna za tworzenie i prowadzenie projektów polegających m.in. na wdrażaniu strategii komunikacji marek w mediach 360, koordynację zespołu mediowego, optymalizację budżetów, raportowanie i bieżące doradztwo biznesowe dla wielu międzynarodowych klientów, m.in. Grupy De’Longhi oraz wprowadzenie na polski rynek wielu globalnych marek, jak C&A, Amazon, ASUS, Epson, Jack Wolfskin czy Dr Beckmann. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]