SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Myszka za Joannę Płauszewską-Dekę dyrektorem sprzedaży i marketingu w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton

Katarzyna Myszka objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton. Zastąpiła Joannę Płauszewską-Dekę.

Katarzyna MyszkaArticle

Myszka odpowiada za budowanie i realizację strategii handlowej oraz promocyjnej hotelu, a także koordynowanie pracy całego zespołu.Do jej obowiązków należy między innymi monitorowanie otoczenia rynkowego, analizowanie grup docelowych oraz kształtowanie polityki cenowej, a także nadzór nad pozyskiwaniem organizatorów wydarzeń i realizacją eventów odbywających się w DoubleTree by Hilton Łódź. Jest także aktywnie zaangażowana w działania mające na celu promowanie hotelu oraz dbanie o wizerunek całego obiektu.

Katarzyna Myszka dołączyła do załogi łódzkiego hotelu DoubleTree by Hilton jako jedna z pierwszych osób, jeszcze przed jego otwarciem w 2013 roku. Przez cztery lata pełniła funkcję senior MICE managera, zarządzając działem sprzedaży konferencji i bankietów. Swoją zawodową przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w hotelu Novotel Warszawa Centrum, jako referent ds. rezerwacji. Pracowała również w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, gdzie zajmowała się sprzedażą powierzchni eventowych.

Jest absolwentką zarządzania biznesem na King’s College w Londynie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Myszka za Joannę Płauszewską-Dekę dyrektorem sprzedaży i marketingu w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl