SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Skowrońska-Gąsienica szefową zespołu ds. relacji z mediami w NBP

Katarzyna Skowrońska-Gąsienica została szefową zespołu ds. relacji z mediami w departamencie media relations, PR i marketingu Narodowego Banku Polskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Katarzyna Skowrońska-GąsienicaKatarzyna Skowrońska-Gąsienica

Katarzyna Skowrońska-Gąsienica w NBP pracuje od września ub.r. Dotychczas pełniła funkcję chief expert w departamencie komunikacji i promocji.

Przedtem przez pół roku pracowała w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości jako chief expert w departamencie marketingu i komunikacji.

Do PARP przeszła z agencji Edelman, z którą była związana blisko 13 lat. Była tam senior account managerem.

Zawodowo była odpowiedzialna za projekty komunikacyjno-promocyjne dla sektorów IT, technologicznego, finansowo-bankowego, paliwowego, edukacyjnego czy prawniczego. Doradzała i koordynowała działania w zakresie PR-u korporacyjnego i CSR-u, relacji z mediami, komunikacji wewnętrznej oraz implementacji na polski rynek międzynarodowych strategii komunikacyjnych produktów.

Jest absolwentką Wydziału Marketingu i Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu psychologii zachowań rynkowych na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Skowrońska-Gąsienica szefową zespołu ds. relacji z mediami w NBP

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
NBP
Wirtualne wlasnie zlamaliscie prawo!!! To jest tajemnica bankowa, kto jest kim w tym banku, a komunikacja pr i marketingowa trafia do sejfu.
odpowiedź
User
Paweł
Pani szukała swojego miejsca i pewnie teraz znalazła z dużą pensją!!!
odpowiedź
User
Oles
Kasia jest ze starej szkoły Edelmana najwièkszej agencji PR na świecie - super sobie poradzi
odpowiedź