Katarzyna Sokołowska w kampanii L'Oréal Professionnel "Bądź pewna zmian"

L'Oréal Professionnel wystartował z nową kampanią digitalową „Bądź pewna zmian”. Jej twarzą została ambasadorka marki Katarzyna Sokołowska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Główną osią komunikacji kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów L'Oréal Professionnel jest spot z udziałem Katarzyny Sokołowskiej. Reżyserka zdradza w nim, jak najlepiej podejmować ważne decyzje. Jej zdaniem, bardzo istotna jest intuicja i nasze odczucia.

Kampania została także wzbogacona o video tutoriale prezentujące różne stylizacje nowej fryzury Katarzy Sokołowskiej, wykonane z zastosowaniem kosmetyków promowanej marki.

Promocja L'Oréal Professionnel w 2019 roku

L'Oréal Professionnel będzie promowana w tym roku  w sumie pięcioma osobnymi kampaniami, reklamującymi różne kategorie produktowe. Pod hasłem „Bądź pewna zmian” oprócz kampanii wizerunkowej marki, promowane będą także m. in. produkty do stylizacji włosów z serii Tecni.ART, personalizowana usługa koloryzacji pielęgnującej LeGloss oraz profesjonalne kosmetyki do włosów blond z serii Blondifier.

Działania reklamowe obejmą swoim zasięgiem media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube), display oraz materiały POS w sieci Salon Expert.

Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom. Spot wyreżyserował Tomasz Chrapusta, a wyprodukowało studio Film Produkcja. Kampania potrwa do końca 2019 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"