Katy Perry, Bebe Rexha, DJ Khaled i inni z koncertami Coke Studio Sessions (wideo)

Firma Coca-Cola we współpracy z platformą streamingową  #BeApp organizują koncerty Coke Studio Sessions. Katy Perry, Bebe Rexha, DJ Khaled, Steve Aoki to pierwsi z ponad 100 artystów, którzy wezmą udział w trwającym 60 dni streamingu koncertów na żywo. W ten sposób, w dobie trwającej epidemii, Coca-Cola chce połączyć fanów na całym świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Katy Perry, Bebe Rexha, DJ Khaled i inni z koncertami Coke Studio Sessions (wideo)

Coca-Cola i #BeApp, nowa platforma streamingowa z muzyką na żywo, ogłosiły rozpoczęcie serii koncertów pod nazwą Coke Studio Sessions. Projekt ten ma skupiać artystów reprezentujących różne gatunki i style muzyczne. Fani będą mogli brać udział w streamingu koncertów przez 60 dni.

Na żywo wystąpi ponad 100 artystów z całego świata – wśród nich znajdą się Katy Perry, Anitta, DJ Khaled, Bebe Rexha, Miguel, Cast of Hamilton i Steve Aoki. Pierwsze koncerty miały miejsce w ostatni weekend, a ich powtórki można obejrzeć na platformie #BeApp i na kanale YouTube Coca-Cola.

Codziennie odbywać się będzie jedno wydarzenie muzyczne. Celem Coke Studio Sessions jest wsparcie działalności Międzynarodowe­go Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca.

Koncerty Coke Studio Sessions stanowią oficjalny debiut #BeApp, społecznościowej platformy streamingowej z muzyką na żywo, którą założyli obecni w branży od lat Ray Smith i Ross Mason.

- Aplikację #BeApp zaprojektowaliśmy w taki sposób, aby zapewnić cyfrowe interakcje dzięki wspólnej miłości do muzyki na żywo. Ludzie potrzebują teraz takich relacji bardziej niż kiedykolwiek” – podkreślił Ray Smith, założyciel #BeApp.

Na początku serii, na żywo wystąpią m.in. Diplo, Kaskade czy DJ Khaled. Koncerty rozpoczynają się o godz. 1 w nocy naszego czasu. Retransmisje mają miejsce o godzinie 17 następnego dnia.

Przez cały ten 60-dniowy cykl koncertów uczestnicy będą mogli przekazywać daro­wizny na rzecz Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca, aby wesprzeć walkę z epidemią COVID-19.

Fundacja Coca-Cola przekazała już ponad 14 mln dolarów na rzecz lokalnych oddziałów Międzyna­ro­dowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca na całym świecie. Dzięki Coke Live Sessions Fundacja przekaże kolejne środki, wpłacając kwotę równoważną darowiznom fanów, która może wynieść nawet do 3 mln dolarów.

Koncerty na żywo dostępne są w aplikacji #BeApp, którą można pobrać za darmo na urządzenia z systemem iOS lub Android.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu