SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaufland Polska wybrał agencję Kamikaze do obsługi działań w social media

Agencja Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę w mediach społecznościowych.

Article

Podstawowy zakres zadań agencji obejmie: opracowanie strategii aktywności marki w kanałach social media, przygotowanie komunikacji marki w tych kanałach, publikację contentu, moderację profili social mediowych i doradztwo w zakresie działań.

Po wygranym w styczniu przetargu agencja zajmie się w pierwszej kolejności prowadzeniem profilu marki na Facebooku. W kolejnym etapie będzie rozwijała pozostałe kanały, w których obecny jest Kaufland w Polsce (Instagram, YouTube).

Pierwsze działania rozpoczęły się w lutym. Umowa została podpisana na rok.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kaufland Polska wybrał agencję Kamikaze do obsługi działań w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl