SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaufland w stylu „365 dni” reklamuje produkty roślinne (wideo)

Sieć hipermarketów Kaufland zaczęła kampanię reklamującą markę produktów roślinnych K-take it veggie. Akcja jest oparta na spocie kojarzącym się z filmem „365 dni”. Autorem kampanii jest agencja Feno.

W spocie mężczyzna obiecuje kobiecie, że da jej 365 dni i nocy na zakochanie się w nim. Rozbiera ją i prowadzi do łóżka. Kobieta się jednak wycofuje, tłumacząc, że jest już zakochana i je roślinnego hamburgera.

„Daj sobie 365 dni na zakochanie się w produktach roślinnych” - brzmi tytuł spotu zamieszczonego w mediach społecznościowych. - K-take it veggie to pyszne i zdrowe produkty, które rozpieszczą podniebienie zarówno wegan, jak i wegetarian. Teraz w Kauflandzie znajdziesz pełen wybór produktów roślinnych, w których się zakochasz - dodano w opisie reklamy.

 

Początek spotu kojarzy się z fabułą filmu erotycznego „365 dni” opartego na powieści Blanki Lipińskiej. W kinach był wyświetlany w lutym i marcu, obejrzało go 1,6 mln widzów. 1 kwietnia pojawił się na Netfliksie w Polsce, a potem także w wielu innych krajach. W czerwcu osiągnął sporą popularność na platformie w USA mimo bardzo krytycznych recenzji.

Autorem kampanii jest agencja Feno. Za kompleksową obsługę sieci Kaufland odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Według danych Kantar Media w pierwszej połowie br. cennikowe wydatki Kaufland Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 113,95 mln zł, o 25,9 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Kaufland w stylu „365 dni” reklamuje produkty roślinne (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pankreatywny
To jest tak złe, że nie wiem co napisać.... Serio, chyba przebija żenadę MediaMarkt.
odpowiedź
User
Moby
Autor, autor! W przypadku takich mega pasztetów, agencje, które zwykle promują się na potęgę jakoś nagle chowają się w cieniu. No więc kto to zrobił?:)
odpowiedź
User
random commenter
Heh, ludzie w światku reklamowo-medialnym nie mają za grosz dystansu do tych tematów.
odpowiedź