SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Kawa zbożowa Anatol. Dobra na zmianę'

Pod tym hasłem od 25 sierpnia do końca września br. potrwa silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta.

Kompleksowe działania reklamowe obejmą telewizję, prasę handlową oraz akcje promocyjne w punktach sprzedaży. Zaplanowano także wsparcie PR-owe w wybranych regionach Polski.
To pierwsza, regularna kampania dla tej kategorii produktów Delecty na łamach telewizji.

 

Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki Anatol wśród jej aktualnych konsumentów oraz dotarcie do nowej grupy docelowej – użytkowników kawy naturalnej. Jak głosi hasło reklamowe, Anatol jest alternatywą kawy naturalnej, której warto spróbować, zastępując filiżankę „małej czarnej” właśnie kawą zbożową Anatol. Bogaty smak Anatola możne cieszyć o każdej porze dnia – od poranka do wieczora! Kampania ma również na celu pomóc w budowaniu wizerunku marki Delecta, jako marki żywnościowej - podano w komunikacie.

Na główne medium kampanii wybrano telewizję. Emisje 30 sekundowych spotów, zaplanowano w 9 stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TVN24, TVN Style oraz TV4 i TVN7. Pomysł kreatywny oraz forma filmu reklamowego (animacja 2D i 3D) poprzez swoją oryginalność mają zapewnić wyróżnienie się reklamy w bloku, jak również zapamiętanie jej przez konsumentów. Reklama prasowa pojawi się na łamach Poradnika Handlowca.

W punktach sprzedaży przygotowano cross animacje i degustacje z ciasteczkami owsianymi do samodzielnego wypieku z linii Duża Blacha Delecta. Kawa Anatol (wersja mocna) będzie dostępna także w opakowaniach promocyjnych z batonikiem „Corny” (Hero).

W połowie sierpnia animacje i degustacje kawy Anatol przeprowadzono podczas tygodniowego Święta Kawy i Herbaty w Kazimierzu Dolnym. Na Rynku Głównym tego urokliwego miasta konsumenci mieli okazję skosztować kawę Anatol mocną lub drobno mieloną oraz otrzymać ulotki prezentujące pełną ofertę kawy zbożowej.

W ofercie marki Delecta znajdują się trzy warianty kawy zbożowej Anatol, dwa w formie expressowej (w torebkach) oraz nowość - kawa Anatol drobno mielona, przeznaczona do tradycyjnego parzenia po turecku.

Kreację spotu telewizyjnego przygotowała agencja reklamowa Red 8 Communications Group. Produkcją zajął się dom produkcyjny Badi Badi.
Media do kampanii zakupił Starcom.

Za realizację akcji promocyjnych w sklepach sieciowych odpowiada agencja reklamowa Smolar.

Wsparcie PR na łamach prasy branżowej i konsumenckiej zapewnia SCH Public Relations.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Kawa zbożowa Anatol. Dobra na zmianę'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl