876 tys. widzów „Kawy na ławę” w sezonie 2020/2021. TVN24 wygrał z konkurencją

W sezonie 2020/2021 magazyn Konrada Piaseckiego „Kawa na ławę” śledziło średnio 876 tys. widzów. Program dał TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 1,54 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
876 tys. widzów „Kawy na ławę” w sezonie 2020/2021. TVN24 wygrał z konkurencją
Konrad Piasecki, fot. TVN / Krzysztof Dubiel

„Kawa na ławę” w sezonie 2020/2021 emitowana była w TVN24 w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia widownia w okresie od 6 września ub.r. do 18 lipca br. wyniosła 876 tys. osób, co przełożyło się na 9,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,50 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 1 listopada ub.r., które wyjątkowo poprowadziła Anita Werner - obejrzało je 1,15 mln widzów. Gośćmi tego dnia byli Barbara Nowacka, Agnieszka Ścigaj, Anna Milczanowska, Gabriela Morawska-Stanecka, Artur Dziambor i Andrzej Dera.

grafika

Kanał TVN24 w czasie nadawania nowych odcinków audycji zdecydowanie wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającą większy zasięg stacją TVP Info. Antena miała w tym paśmie 3,33 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (1,70 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

grafika

Wpływy z reklam wokół „Kawy na ławę” w sezonie 2020/2021 wyniosły 1,54 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Kawę na ławę” od 3 lat prowadzi Piasecki

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-dalej-bez-koncesji-glosowanie-krajowa-rada-radiofonii-i-telewizji ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"