SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kellogg rewiduje listę agencji

Kellogg jest kolejną międzynarodową firmą, która postanowiłazrewidować listę obsługujących ją agencji reklamowych.

W obliczu kryzysu znany producent płatków śniadaniowych chcezmniejszyć liczbę współpracujących z nim agencji w celu cięciakosztów.

Wcześniej na podobny krok zdecydowały się takie firmy jakVodafone, Bayer HealthCare, Emirates Airlines czy Hyundai KiaAutomotive Group.

Kellogg, do którego należą takie marki jak Kellogg's Special K,Coco Pops i Crunchy Nut, współpracuje obecnie m.in. z agencjamireklamowymi Leo Burnett i JWT.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kellogg rewiduje listę agencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl