Kerris pracuje dla delio

Supermarket online delio nawiązał z agencją digitalową Kerris współpracę w zakresie opracowywania i realizacji kampanii reklamowych 360.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kerris pracuje dla delio

W ramach współpracy Kerris zrealizował dla klienta kampanię pod nazwą "Mikroskopizm". Postawiono w nim na czyste i minimalistyczne oraz przykuwające uwagę estetyką, prostotą i spokojem kompozycje graficzne, będące spójne z filozofią marki jak i podejściem agencji do klienta.

Oprócz opracowania koncepcji, Kerris zrealizował dla klienta sesję zdjęciową oraz wspierał go przy egzekucji assetów na social media i OOH.

Na początku października agencja rozpoczęła kampanię aktywacyjną aplikację supermarketu online delio pod hasłem “Pełna lodówka na wyciągnięcie ręki”, promującą zakupy spożywcze właśnie poprzez aplikację.

Kerris odpowiadał za realizację sesji zdjęciowej, planu filmowego, spotu radiowego, OOH, w tym billboardów i brandingu autobusów, kreacji digitalowych i na social media.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej