Kerris obsłuży markę Oshee

Agencja Kerris została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki napojów funkcjonalnych i izotonicznych Oshee.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Kerris obsłuży markę Oshee

W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.

Działania agencji rozpoczęły się w pierwszym kwartale 2025 roku i obejmują opracowanie strategii contentowej, kompleksową obsługę mediów społecznościowych oraz kreację angażujących treści i moderację. Celem działań będzie wzmacnianie świadomości marki Oshee oraz budowanie zaangażowania wśród jej odbiorców w Polsce.

– Wygrana w przetargu to dla nas nie tylko potwierdzenie kompetencji w zarządzaniu markami w social media, ale także okazja do pracy z jedną z najbardziej dynamicznych marek w swojej kategorii. Oshee to brand, który inspiruje do działania, a my zamierzamy przełożyć ten zapał na wyjątkową komunikację w kanałach społecznościowych – podkreśla Ignacy Bochiński, partner i współwłaściciel agencji Kerris.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka