Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol

Agencja Kerris, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it (Grupa Pracuj) rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol

Kampania koncentruje się na promowaniu bloga job boardu the:protocol poprzez połączenie edukacyjnych treści z elementami rozrywki. Zamiast tradycyjnych form contentu, Kerris postawił na niestandardowe rozwiązania, takie jak artykuły w formie audio, czytane przez lektora w akompaniamencie 8-bitowych dźwięków strzelającego kominka, a całość uzupełnia 8-bitowa animacja.

– Kluczowe było stworzenie treści, które nie tylko wyróżniają się na tle konkurencji, ale również aktywnie angażują odbiorców. Zamiast tradycyjnego podejścia do contentu, nasz zespół postawił na niestandardowe rozwiązania. Każdy element kampanii został starannie zaprojektowany, aby zawierać subtelne odniesienia, które docenią specjaliści z branży IT, tworząc tym samym bardziej osobiste i angażujące doświadczenie – mówi Ignacy Bochiński, partner i współwłaściciel agencji Kerris.

W ramach projektu Kerris odpowiada za strategię kreatywną, produkcję assetów oraz przygotowanie unikatowych nagrań lektorskich. Głosu użyczył Jarosław Juszkiewicz, znany jako polski głos Google Maps. Kampania obejmuje działania na Instagramie i Facebooku the:protocol, gdzie publikowane są animowane filmy promujące artykuły na blogu. 

Kerris współpracuje z the:protocol od marca 2024 roku, po wygranym przetargu, a umowa obejmuje dwa lata z możliwością przedłużenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day