KFC hasłem „W KFC wszystko jest jasne!” promuje B-smarta (wideo)

„W KFC wszystko jest jasne!” - takim hasłem sieć restauracji KFC rozpoczęła nową kampanię promującą B-smarta - mini-przekąskę, dostępną w czterech wariantach smakowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

15-sekundowe spoty promujące najnowszą ofertę emitowane będą do czerwca na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, Discovery oraz At Media.

 

Autorem spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Advertising. Zakup i planowanie mediów: agencja OMD Media Direction. Wsparcie oferty w kanałach social media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały