Kia promuje elektrycznego crossovera EV6 (wideo)

Wystartowała kampania EV6 - nowego elektrycznego crossovera marki Kia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kia promuje elektrycznego crossovera EV6 (wideo)

W spocie podkreślono, że nowatorski design, zaawansowane technologie, innowacyjne rozwiązania i doskonałe osiągi wyróżniają Kia EV6 na tle konkurentów.

EV6 to pierwszy model marki Kia, który został skonstruowany i zaprojektowany na platformie opracowanej dla pojazdów elektrycznych, czyli E-GMP. Oznacza to, że EV6 od podstaw został zaprojektowany jako samochód elektryczny zasilany akumulatorem, bez żadnych kompromisów i półśrodków.

Kampania, która potrwa do połowy grudnia, jest adresowana do nowoczesnej, postępowej oraz zaawansowanej cyfrowo grupy docelowej i będzie prowadzona w telewizji, online video i internecie.

 

Kreacje przygotowała agencja Interactive Partners, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej