KIA Soul fluorescencyjnie reklamuje się w kinach

W sieciach Multikino i Silverscreen trwa kampania reklamowasamochodu KIA Soul. Akcja wykorzystuje m.in. naklejkifluorescencyjne, które świecą w czasie bloków promocyjnych przedemisją filmów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa samochodu KIA Soul jest prowadzona od 4 marcaw sieciach kinowych Multikino i Silverscreen w związku z premierąfilmu "Kochaj i tańcz". Akcja obejmuje nie tylko spoty, emitowaneprzed projekcjami filmów oraz na ekranach plazmowych, oraz ulotki ietui na bilety, lecz także naklejki fluorescencyjne na fotelach,podłodze i drzwiach, które święcą podczas 20-minutowych blokówreklamowych. Kampania przebiega pod hasłem "Hulaj dusza" promującymjuż wcześniej markę KIA Soul.

Kreację kampanii przygotowała agencja Paralotna, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"