SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„KibicuJemy Kibicom” w kampanii Amino

Pod hasłem „KibicuJemy Kibicom” rozpoczęła się kampania reklamowa zup błyskawicznych Amino (Unilever Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Hand Made, Hand Made Flow i PHD Media Direction.

Kampania Amino pod hasłem „KibicuJemy Kibicom” nawiązuje do sportowych emocji. W ramach akcji na stronie kibicujemykibicom.pl prowadzone są działania zachęcające odbiorców do wspólnej, całorocznej zabawy. W serwisie będą zamieszczane porady trenerskie, a co kilka miesięcy będzie gruntownie zmieniany wygląd - w zależności od klimatu trwających obecnie wydarzeń sportowych.


Promocję będą wspierać działania reklamowe w internecie, radiu i telewizji. Za obsługę akcji i kreację towarzyszącej jej kampanii odpowiadają agencja reklamowa Hand Made i agencja interaktywna Hand Made Flow, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: „KibicuJemy Kibicom” w kampanii Amino

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl