„Kieruj się perfekcją” w reklamie nowej Mazdy 3 (wideo)

W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa nowej wersji Mazdy 3. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Kieruj się perfekcją” - przygotowały firmy JWT Warszawa i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania nowej Mazdy 3 podkreśla japoński rodowód tej marki, z którym wiąże się precyzja wykonania jej samochodów. W reklamach eksponowany jest sportowy design tego auta i wysoka ergonomia jego prowadzenia, osiągnięta dzięki technologii i-stop. Przekazy reklamowe informują też o ofercie kredytowej i leasingowej, w której dostępna jest Mazda 3.

Kampania od początku października jest prowadzona w telewizji (TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN CNBC, TVN 24, TVP Kultura, TVP Info) oraz prasie (m.in. „Party”, „Uważam Rze”, „Twój Styl”, „Mida”, „Stuff” i - również w wersji iPadowej - „Malemen”).

grafika

Akcję - zaplanowaną do połowy listopada - przygotowały agencja reklamowa JWT Warszawa (kreacja) oraz dom mediowy Mindshare Polska (strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów