SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KinAds z pakietami do mężczyzn, kobiet i rodzin

Broker reklamy kinowej KinAds wprowadza trzy nowe pakiety obejmujące konkretne grupy docelowe: „W roli głównej kobieta”, „W roli głównej mężczyzna” i „W roli głównej rodzina”.

Trzy nowe pakiety reklamowe KinAds oprócz emisji spotów przy filmach z różnych gatunków obejmują działania poza ekranowe (akcje samplingowe przy kasach, reklamy na stronach internetowych i profilach facebookowych poszczególnych kin). Ponadto do każdego pakietu przyporządkowane są odpowiednie wydarzenia specjalne, np. do „W roli głównej kobieta” - Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, a także cykl Kobiece Wieczory Filmowe.

- Pakiety „W roli głównej” to już nie tylko promocja w kinie. To wciągnięcie konsumenta na wyższy poziom zaangażowania - przekonuje Kinga Dołęga-Lesińska, prezes KinAds.

Broker liczy, że z nowej oferty będą korzystać marketerzy z różnych branż.

 

Dołącz do dyskusji: KinAds z pakietami do mężczyzn, kobiet i rodzin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl