Kinga Hankiewicz szefową działu obsługi klienta High-Score

Kinga Hankiewicz objęła stanowisko account managera w High-Score, marce specjalizującej się w grywalizacji stworzonej przez agencję Albedo Marketing.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kinga Hankiewicz szefową działu obsługi klienta High-Score
Kinga Hankiewicz

Hankiewicz doświadczenie zdobywała w Albedo Marketing, zarządzając takimi projektami jak programy lojalnościowe, platformy e-learningowe i promocje konsumenckie. Następnie pracowała w Netguru, gdzie prowadziła projekty informatyczne związane z budową i rozwojem aplikacji.

High-Score to marka specjalizująca się w grywalizacji, czyli przede wszystkim motywowaniu zespołów poprzez stosowanie elastycznych mechanizmów znanych z gier fabularnych czy komputerowych.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana