SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kino Polska i Filmbox będą przerywać filmy reklamami

Kanały Kino Polska i Filmbox zaczną w najbliższych tygodniach emitować bloki reklamowe w czasie pokazywanych przez nie filmów. Dotąd reklamy nadawano jedynie pomiędzy poszczególnymi pozycjami.

Jak podano w komunikacie spółki Kino Polska TV, decyzja ta pozwoli na maksymalne wykorzystanie czasu antenowego, przeznaczonego ustawowo na emisję materiałów reklamowych, a także na zwiększenie efektywności finansowej spółki w segmencie sprzedaży reklam. Część przychodów pozyskanych w ten sposób nadawca przeznaczy na cyfrową rekonstrukcję dzieł polskiej kinematografii.

Wprowadzenie przerw reklamowych w czasie filmów na antenie Kino Polska planowane jest od 1 lutego br., a w stacji Filmbox - od 1 marca br.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Kino Polska w rynku w grudniu ub.r. wyniósł 0,8 proc., a Filmboxu - 0,16 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kino Polska i Filmbox będą przerywać filmy reklamami

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
antyblok
to dacie ciała. Do tej pory rosła wam ogładaloność bo w spokoju można było obrjrzeć cały film. Nawet stary który doskonale się pamiętało. Z reklamami od razu mozna was wykasować z menu.
odpowiedź
User
dragon
Przeginają już. Nie dość, że są to dodatkowo płatne kanały, to jeszcze z reklamami... Jak tylko tak zrobią będa u mnie straceni. Przerzucę się na internet w całości chyba..
odpowiedź
User
Marcin
No to kolejny gwoździk do trumienki tych stacji. Fakt starocie (klasyki - jak to się ładnie nazywa) ale w spokoju, w całości można było obejrzeć. A teraz już podziękuję takich reklamom. Jak już będę miał ochotę na "klasykę", to sobie ją ściągnę... i nie obejrzę (dam zarobić) ani tych reklam przed ani po, a tych w trakcie już na pewno nie. Może jak większa liczba osób tak zrobi, to może się obudzą...
odpowiedź