SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Klasyczna Warka w opakowaniach z nową szatą graficzną

Klasyczny wariant piwa Warka (Grupa Żywiec) jest dostępny w sprzedaży w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Za projekt odpowiada agencja BNA.

Nowa szata graficzna dotyczy klasycznego wariantu Warki. Na opakowaniach użyte zostały symbole, które mają opowiadać piwną historię marki - data „1478”, słowo „Classic”, medale oraz wizerunek bohatera narodowego Kazimierza Pułaskiego.

Wprowadzenie zmienionych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS.


Za przygotowanie nowej szaty graficznej odpowiadała agencja BNA, a działania PR związane z jej wprowadzeniem prowadzi agencja Roots PR.

Dołącz do dyskusji: Klasyczna Warka w opakowaniach z nową szatą graficzną

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TT
Bardzo dobre. Klasyczne i dobre. Aż dzisiaj kupię wieczorem.
odpowiedź
User
DW
Taka zmiana, że szczerze mówiąc nie widząc starej etykiety, różnicy nie zauważam. Ale nie oceniam czy to dobrze czy źle.
odpowiedź
User
pifko
Bardzo dobry design
odpowiedź