SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Klasyczna Warka w opakowaniach z nową szatą graficzną

Klasyczny wariant piwa Warka (Grupa Żywiec) jest dostępny w sprzedaży w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Za projekt odpowiada agencja BNA.

Article

Nowa szata graficzna dotyczy klasycznego wariantu Warki. Na opakowaniach użyte zostały symbole, które mają opowiadać piwną historię marki - data „1478”, słowo „Classic”, medale oraz wizerunek bohatera narodowego Kazimierza Pułaskiego.

Wprowadzenie zmienionych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS.


Za przygotowanie nowej szaty graficznej odpowiadała agencja BNA, a działania PR związane z jej wprowadzeniem prowadzi agencja Roots PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Klasyczna Warka w opakowaniach z nową szatą graficzną

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TT
Bardzo dobre. Klasyczne i dobre. Aż dzisiaj kupię wieczorem.
9 9
odpowiedź
User
DW
Taka zmiana, że szczerze mówiąc nie widząc starej etykiety, różnicy nie zauważam. Ale nie oceniam czy to dobrze czy źle.
10 8
odpowiedź
User
pifko
Bardzo dobry design
9 8
odpowiedź
User
m
Design podobny do tego z początku lat 2000.
9 8
odpowiedź
User
Zadowolony ze zmiany
Super, nareszcie wygląda tak jak trzeba. Ten poprzedni wzór w ogóle mi się nie podobał, a wręcz zniechęcał do zakupu. Za to ten nowy jest świetny, przypomina mi jak puszka Warki wyglądała dawno temu (a była dość podobna do tej aktualnie wprowadzanej). Bardzo dobra zmiana.
9 8
odpowiedź