Klopsiki drukowane w 3D mają zachęcić do pracy w IKEA

Szwedzka sieć sklepów IKEA rozpoczyna ogólnoświatową kampanię rekrutacyjną na cały szereg stanowisk w technologii i informatyce. Do pracy w tej firmie zachęcać mają wegetariańskie klopsiki drukowane w 3D.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Klopsiki drukowane w 3D mają zachęcić do pracy w IKEA

IKEA chce inwestować w nowe technologie, zarówno w zrównoważony rozwój, jak i cyfryzację, dlatego poszukuje nowych pracowników m.in. w dziedzinie technologii. W samej Europie IKEA otwiera w tym roku ponad 150 stanowisk w dziedzinie technologii i innowacji, ale są też wakaty na przykład w Chinach i Indiach.

Kilka dni temu szwedzka firma rozpoczęła ogólnoświatową kampanię rekrutacyjną pod hasłem „Smakuj Przyszłość”. IKEA ma nadzieję przyciągnąć uwagę zarówno mediów, jak i kandydatów na potencjalnych pracowników, pozwalając aplikantom jako pierwszym skosztować drukowanych w 3D warzywnych klopsików. Drukarka 3D to jeden z najnowszych eksperymentów sieci, zaprogramowany tak, aby naśladować fakturę, smak i wygląd dobrze znanego „köttbullara”. Jednak nie ma jeszcze planów serwowania ich w restauracjach.

- IKEA jest na początku podróży w kierunku wykorzystania danych i technologii, aby stać się bardziej przystępną cenowo, dostępną i zrównoważoną w środowisku omnichannel. Oczywiście ludzie z wyobraźnią będą odgrywać dużą rolę w tym dążeniu. Dlatego szukamy ludzi, którzy chcą z nami tworzyć lepsze codzienne życie - mówi Pascal Pauwels, CIO w IKEA.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta